Oglaševanje na spletu – kje oglaševati?
Zagotovo ste tudi vi že slišali, da oglaševanje na spletu deluje in lahko v kratkem času prinese zelo lepe rezultate, pole tega pa ima še številen druge prednosti. Vendar pa se pri tem postavlja vprašanje, kje oglaševati? Predvsem pa: kako oglaševati, da boste z izbranim načinom dosegli čim boljše rezultate?

Oglašujte tam, kjer bo vaš oglas čim bolj viden
Z oglasom nagovarjate ciljno publiko. Zato izdelovalci jadrnic oglašujejo v navtičnih revijah, založbe v revijah o knjigah itd. Pomembno je torej poiskati mesto, kjer vašega oglasa ne bo videl le naključni spletni uporabnik, ampak tisti, ki ga vaš produkt zares zanima. Na spletu je ciljno publiko na srečo celo lažje najti kot drugje, pri čemer so nam v veliko pomoč spletni iskalniki. Eden od njih je Google in prav Google oglaševanje je na spletu najbolj priljubljeno. Takšno oglaševanje na spletu namreč omogoča:
- da oglas vidijo tisti, ki v iskalnik vnesejo ključne besede, povezane z vašim produktom,
- da oglas vidijo tisti, ki želijo kupiti vaš produkt,
- da lahko oglas oblikujete sami in tudi sami oblikujete oglaševalsko kampanjo,
- da za oglas ne boste zapravili cel kup denarja,
- da lahko natančno merite rezultate oglaševalske kampanje,
- da dosežete svojo ciljno publiko v trenutku, ko se določa za nakup.
Oglaševanje na spletu res deluje
Zaradi vseh zgoraj naštetih značilnosti takšni oglasi res delujejo, saj nagovarjajo potencialne kupce prav v trenutku, ko so odločajo za nakup. Ko v iskalnik vpišejo določene ključne besede, namreč že iščejo nek produkt in ga želijo kupiti. Ne vejo pa še nujno, kje ga bodo kupili, zato vam pri tem lahko pomaga vaš oglas ter vas prepriča, da svoj nakup storitve ali produkta opravijo prav v vaši spletni trgovini.
Zaradi tega lahko rečemo, da takšni oglasi delujejo veliko bolj uspešno kot kakšni drugi načini reklamiranja, zato se vanje zagotovo splača vlagati. To dokazujejo tudi rezultati, ki so natančno merljivi, zato lahko res na podlagi podatkov rečemo, da gre za enega najuspešnejših načinov oglaševanja.