Kako dobimo vitamin D3?


Vitamin D3 se tvori na naši koži pod vplivom sončnih žarkov. To pomeni, da ga lahko naše telo proizvede le v primeru, če dovolj časa preživimo zunaj in smo pri tem izpostavljeni soncu. Poleti je za to dovolj že 15 minut preživljanja zunaj, v jesenskem času in pozimi, ko se potrebe po tem pomembnem vitaminu povečajo, pa je situacija nekoliko drugačna, zato velja razmisliti o jemanju prehranskega dopolnila, s katerim poskrbimo za nove zaloge.

Pomembno je, da prehransko dopolnilo začnemo uživati dovolj zgodaj!

vitamin D3

Vitamin D3 v obliki prehranskega dopolnila je za doseganje večje odpornosti v zimskem času, ko smo še bolj izpostavljeni virusom, vsekakor treba začeti jemati dovolj zgodaj. Ko smo enkrat namreč virusom že prekomerno izpostavljeni, naša imunost pade, to pa lahko preprečimo prav z dovolj zgodnjim začetkom jemanja. Zato je priporočljivo, da z jemanjem začnemo že proti koncu poletja oziroma nekje septembra, saj bomo tako lahko:

  • postopoma okrepili svoj imunski sistem,
  • imeli do zime dovolj velike zaloge,
  • poskrbeli za večjo odpornost v zimskem času.

Večja odpornost in manj bolezni

Na tak način žal ni možno zagotoviti, da ne boste prav nikoli zboleli, zagotovo pa boste zaradi tega zboleli veliko manj pogosto, saj bo vaš imunski sistem bolj odporen na viruse in okužbe. Prav tako pa boste bolezen najverjetneje preboleli tudi precej hitreje in v blažji obliki. To pomeni, da bo okrevanje lažje, kar je prav tako zelo pomembno. V kolikor boste k jemanju prehranskega dodatka dodali še druge ukrepe za doseganje večje odpornosti, pa boste to zimo zagotovo preživeli bolj zdravi in z manj prehladov ali drugih bolezni.

Med takšnimi priporočljivimi ukrepi so na primer:

vitamin d za kosti
  • preživljanje čim več časa na svežem zraku,
  • redna rekreacija na svežem zraku,
  • uživanje čim več tekočine,
  • zdrava in raznolika prehrana,
  • uživanje čim več sadja in zelenjave,
  • čim več vitaminov,
  • dovolj spanca,
  • skrb za redno sprostitev in počitek
  • izogibanje stresnim situacijam in prevelikim obremenitvam,
  • izogibanje zaprtih prostorov, v katerih je veliko ljudi,
  • redno zračenje,
  • higiena rok in kašlja,
  • temeljito umivanje rok.